Posted by : Farid Casablancas Mei 19, 2013

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Masih ingatkah anda pada saya ? cewahh ayat buku plak. Ok, setelah sekian lama aku tak mengUpdate Blog aku nie, dan akhirnya pada tanggal 19 May 2013, aku menulis Entri nie untuk merasmikan balik Blog aku nie. mungkin aku dah tak update KPOP Widget dah macam dulu, tapi rasanya blog aku akan jadi tempat Review Games² ataupon tempat pasal IT. atau mungkin aku takkan update blog dah? Haha.. Ok la takmau cakap banyak, la nie mai aku terangkan pasai Template Blog baru aku nie..

Kita mulakan dengan HEADER.


Ok, gambar Header aku tu aku ambik dari game yang bertajuk "Dishonored". Game yang bergenre Action Adventure dan FPS (First-Person Shooter) nie mengisahkan Corvo Attano, seorang bodyguard yang ternama di bandar Dunwall. Suatu hari dia disabotaj (dituduh membunuh tuannya sendiri dan dituduh menculik anak tuannya). Dan dari situlah dia ingin menjadi Assassin (Pembunuh Upahan) dan ingin mencari kembali pembunuh tuannya dan menyelamatkan kembali anak tuannya. Ok la, cukup setakat tu, nak tau lebih, main sendiri. Hehehe


Ok pasal BACKGROUND plak.


Ok, gambar Background nie aku ambik dari game yang bertajuk "Metro: Last Light". Game yang bergenre FPS (First-Person Shooter). Game ini terletak di masa depan pasca-sama dahsyat seperti game yang sebelumnya, "Metro 2033". Di dalamnya, manusia berjuang untuk hidup di bawah runtuhan selepas sesuatu yang dahsyat berlaku di Moscow, dalam terowong Metro, jauh dari ancaman maut di luar. Manusia dan haiwan yang telah terdedah kepada bahan-bahan beracun yang memenuhi langit. Yang terselamat telah menentang satu sama lain untuk sumber-sumber dan baki dan bersama-sama untuk melawan makhluk berbahaya. Mereka semua mendambakan senjata muktamad; peranti kiamat kuat dari dalam peti besi tentera D6. Perang saudara di kalangan mangsa seolah-olah akan berlaku dan mungkin membawa kepada akhir umat manusia. (Ok, yang nie aku guna Google Translate) Hahahahaha.


Ok, itu sajalah penerangan untuk Template aku.. Pasal Background tu, mungkin akan bertukar secara automatik bila ada game baru yang Release nanti. Aku tak pandai sangat nak Review game nie.. nak Share link Download game tu pon aku takut kena Warning ngan Google.. kalau nak suruh aku buat Video Gameplay mcm PewDiePie, aku tak cukup pandai nak bercakap. Tapi nanti la aku cuba. Hahaha. Semoga kita berjumpa lagi (kalau aku rajin Update la). Assalamualaikum Semua !

{ 2 Orang Doakan Farid Kaya... read them below or Comment }

Welcome to My Blog

Instagram

Instagram

Followers

YouTube Channels



- Copyright © Farid Casablancas -