Posted by : Farid Casablancas Mac 14, 2011


Apa itu FOLLOW ?? Follow atau didalam Bahasa Melayunya "IKUT".. haha.. apa yang saya nak cakapkan kat sini, ramai Blogger yang TAK RETI nak tekan Button Follow bila diorang dah menjenguk Blog kita.. tak tahu lah disebabkan faktor diorang Rabun Dekat ataupun Button Follow tu dah ROSAK.. ataupun diorang cuma FOLLOW blog Wanita/Jejaka yang CUN/HENSEM sahaja atau Diorang cuma Follow Blog yang menarik sahaja atau jugak Diorang rasa diorang tu MACHO/STYLE/HOT atau kemungkinan Internet diorang Lembab cam Kura-kura.. Come On la weh, Support la kami yang NEWBIE nie.. bagi saya, sia-sia sajalah Google ataupun Laman-laman Web yang lain menyediakan Button Follow.. Nak kata MOUSE rosak, tak kan kottttt...... Sebenarnya faktor Kemalasan anda tu yang membuatkan anda malas =.='... Ya, memang betul, Post yang saya cipta ini adalah untuk MemPERLI Blogger-Blogger yang tak reti nak tekan Button Follow bila dah menjenguk.. Itu baru Button Follow, belum lagi Button "LIKE" atau Iklan Heartbeat.. nak paksa diorang tekan, macam mana nak buat ??.. So, kepada yang Blogger-blogger yang malas nak tekan Button Follow tu, Ikut suka korang lah nak buat apa, aku tak paksa pon nak suruh korang tekan Button Follow.. Korang bahagia, aku lagi Bahagia.. HAHAHA

P/S : Ini adalah Luahan Perasaan dalam diri aku.. haha.. Aku tak kemaruk sangat benda FOLLOW-FOLLOW nie.. tapi aku suka FOLLOW Blog orang tanpa disuruh sebab Best main-main ngan Button FOLLOW.. HAHAHA

{ 4 Orang Doakan Farid Kaya... read them below or Comment }

Welcome to My Blog

Instagram

Instagram

Followers

YouTube Channels



- Copyright © Farid Casablancas -